Calling on all South African builders, especially in Stellenbosch/Cape Town area

Hi,

As part of a strategic refocus on educating our young guests we’d like a build a demo food computer at Tokara Delicatessen on the Tokara Wine Estate outside Stellenbosch, South Africa.

It would be great to join forces with anyone else in the area interested in such a project, especially members of engineering or agriculture faculties at nearby academic institutions such as the University of Stellenbosch or the University of Cape Town.

Please contact me if you have an up and running build project or if you have the skills and background to contribute to a debut project.

Regards,
Wilhelm

2 Likes

This should be really cool what version computer are you guys looking into building v2 or v3?

V3… I guess? Any advice or suggestions would be appreciated. Made contact with the engineering faculty of the University of Stellenbosch today, fingers crossed that they will collaborate in some form or other.

Goeie dag Wilhelm, groete van Mexico stad af.
Jy weet dat daar baie meer opsies is, om een te boue, of n groei box te koop, urban cultuvator, or wat is sdie mense se naam in Munich wat ook so n box bou en verkoop.

Vir education dink ek groter amper slaap kamer groote sal better werk en meer opsigtelik vir kinders / student wat almal saam koek om n ding om te kan sien. Maak een muur glaas or 2 mure groot dik glaas dat mens maklik kan sien.

Maklikste is gebruik die idea van die, bou n glaas koelkamer en dan laat dit binne in groei. oorspronklik sou die 1 kleineen en een grooter box gewees het, lyk my hulle het rigting verander.

Belangrik dat jy die humidityd en temperatuur beheer, selde met led ligte ens.
Daar was n structuur net by stellenbosh was groter skaalse in huise groei gedoen het.
Green Drop farms Stellenbosch. Maak kontak met Jaco Visser as hy nog daar is.Hy sal kan help en kan dan iets nice doen vir wat julle will he.

Anders ek kan ook help, was Georgia toe om die land se helle agricultural sector te herbou asof daar niks bestaan het.
Moes 4m mense se kos voorsien, en die hele infrasturctuur herbou van die land te doen met enige goed te doen met kos groei.

Hi Wilhelm,

I’m in the process of building a Personal Food computer in Capetown, email me on danchipps@outlook.com